میسی.....


ღ رویای عشق ღ

در نزن که بازه در / واسه حرفای تازه تر × سوار کلمات بشیم کم کم / اگه پایه ای بشین ترکم × دربست بریم به مقصد / پس حرکت به زیر این خط

سلام.....

خیلی میسی از نظراتون....ولی چرا هیچکی جواب سوالارو نداده؟؟؟؟؟!!!!!!

............................................

یه خواهش:

دو روز پیش داشتم با سید خانم (فائزه!) اس ام اس بازی میکردم..... پرسید داستانت راسته؟؟ مثل همیشه گفتم تو چی فکر میکنی؟؟ باورتون نمیشه چی گفت......

گفت "دروغه چون گفتی قراره با عشقت وب بزنی با اینکه من قرار نیست با تو وب بزنم"

حالا خواهش من اینه که کسایی که فائزه رو میشناسن و سَروسِری باهاش دارن ازش بخوان منو زایه نکنه بیاد وب بزنیم.....!!!

.............................................

به نظرایی که جواب داشتن جواب دادم....بخونید.....

راستی زهرا کامنت اولت خیلی یه جوری بود.... منظورتو نفهمیدم!!!! B رو از کجا آوردی؟؟؟؟؟؟!! هین روزا عکسشم میذارم....فشار نیار قضیه چهارشنبه رو نمیدونی.... نمیدونستم دوس داری.....!!!

................................................

قسمت بعدی رو پنجشنبه صبح میذارم....



نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت17:08---10 تير 1391
عوضش کردم مرسی لینک کردی بازم بیا فعلا

مهدی
ساعت11:59---10 تير 1391
من به نام عشقولانه لینکت کردم فک کنم دومین اسم وب تو باشه منم با نام پسر دلشکسته بلینک

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 10 تير 1391برچسب:,ساعت11:3توسط alone pearl | |